Hjälp!

Okej nu har jag tänkt så mycket att mitt huve nästan vill ge upp! Vad ska jag göra?

Så det jag tänkt på är om jag verkligen ska åka hem på min semester! Känns lite som jag slösar min tid. Menar jag åker hem till nåt som jag snart ska hem till ändå.. För alltid. Nåt som alltid kommer finnas där. Det jag försöker säga är att jag borde stanna här och upptäcka USA, resa, se lite! Det är så mycket jag vill se och hinna göra men nej jag åker hem istället?! Jag ska ju snart hem, på riktigt?!

Bli inte arga, är det inte meningen att jag ska ta detta året till mig, leva mitt liv? Göra det som gör mig lycklig?


Jag förväntar mig inte att ni ska förstå men jag vill ändå att ni delar med er av era kloka svar och kanske till och med säger vad jag ska göra!
Förväntar mig dock ett extra bra svar från cassa, hon har då svar på allt!! Klok kvinna är vad du är! :)

Passande bild..


Kommentarer
Postat av: Stephy

Tycker absolut du ska resa runt i USA när du har chansen! Åk till Las Vegas om du kan och vill! Missa inte chansen att se allt du vill se /:) kram

2012-03-07 @ 17:55:45
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0