Morsning!

Denna dagen kunde börjat bättre. Kommer upp och ser E sitta och sura efter några minuter är hon normal igen. J gnäller och gråter. E gnäller över att det gör ont när jag borstar hennes hår, fyi jag är fruktansvärt försiktig!

Innan bussen kommer försöker E trycka ner sina termonyxor i en redan smockad väska, jag säger nej och hon slänger runt på allt! Tjurar påväg till bussen och klagar på att väskan är tung!
Ack ack ack!!! Barn alltså!

Nu är det jag och lillkillen!
Helt okej om dagen är över .. Nu!

OCH som grädde på moset.. Fick reda på att dom troligen ska åka till Disney medans jag är hemma i Svealand. ILLA!! Dom vet hur mycket jag vill dit :( men men whatever !

Ända fina med denna morgon är min frukost! Ska njuta till 1000 och äta sakta!

Hoppas ni hade en bättre morgon än mig!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Gölden

Gud vad jag hade velat ha en blueberry bagel med cream cheese till frukost imorgon!

2012-03-03 @ 00:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0