St Patrick's day!

Då är det ba att på att igen. Ferre!
Dock känner jag Inte alls för det. Känner för en riktig svensk hemmakväll. Lösgodis, chips och dip. Svenska popcorn, läsk.. Massa mys!

Vi får vad som händer och sker. Har varit helt tom i huvet idag, Leo klagar på mig för att jag inte tänker.. Vad vet jag. Orkar inte. Känner mig redo för att åka hem idag.. Men nej jag åker ingenstans! Jag ger inte upp! Aldrig!
Imon är en ny dag, nya möjligheter!

Utökade familjen idag.. Skaffade en till kise! Dom fightas redan dom små liven!

Kolla in fossingarna på baby #2
Har inte döpt han än ^^


Kommentarer
Postat av: Stephy

Sötnosar! Men varför tar man dom från mamman innan dom är redo? (ingen kritik bara undrar :)

2012-03-18 @ 06:14:52
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Gölden

Äter dem mjölkersättning är dem väl för små? :(

Ps. Du får gladeligen komma hem!

2012-03-18 @ 08:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0