Onsdag!

Tiden flyger iväg som vanligt. Idag har lillkillen skolavslutning. Sista gången :/
Nu är han en stor kille. Börjar förskolan till hösten.

Mina små liv växer så det knakar haha. Kan nästan tro dom är mina!

Va och såg man in black 3. Jädrans bra film. Måste säg att denna va nog min favorit av dom 3.

Och på fredag kommer snow white and the huntsmen ut. Blir till att se den nästa vecka :)

Aja nu ska jag sova. Ville bara göra ett inlägg så ni har nåt att läsa på morgonen för er som faktiskt läser allt meningslöst jag skriver :)

Bjuder på en bild min värdpappa skickade till mig. Nån konstig fjäril/ insekt som lever 7 dagar? Men färggrann och fin är den... Men på avstånd :)

Natti


Kommentarer
Postat av: Gölden

Lagom livslängd! :)

2012-05-30 @ 07:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0