Waiting

Räknar ner tills denna dagen är över, nu tack. Lillkillen är supergnällig och jag är trött. I både kropp och själ.
Tjejen kommer hem tidigt idag så har båda ungarna nu på eftermiddagen. Vill inte göra nåt, jag alltså.

Förhoppningsvis köper Elise min ide om att stanna hemma och kolla på film. Det regnar ute och jag tänker då inte gå ut, ännu mindre köra nånstans.

Jag ville inte ens till gymmet i morse, men släpade mig dit ändå för innan jag visste ordet av det så stog jag där med träningskläder på! Vana kanske?

Och kan meddela att hunden fortfarande lever och vi har faktiskt haft en bra tid sen förra gången han sprang iväg. Han lyssnar på mig! Lär han massa skit nu, men han lyssnar inte på dom andra?! Haha stackarn är väl bara rädd för mig. Han hade nog rymt om han visste att han ska va här i huset med mig i 1 vecka haha. Bara han och jag! Haha.

Myyyyyysigt.... Hmm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0